maandag 20 juni 2011

Van plannen naar planten

 













Over de linker kant van mijn tuin ben ik tevreden. Nadat de bomen gerooid waren, heb ik de tuin goed omgespit, en de planten die ik er in heb gezet zijn goed aangeslagen. Ik ben ook erg blij met de drie dikke stukken boomstam (foto 4) die achter in de tuin staan. De volgende stap zal het aanpakken van de rechterkant zijn. Eerst wilde ik de bomen graag houden, maar ze zijn toch wel erg groot en moeten in ieder geval flink getopt worden. En toen ik in een boek de schutting van ronde palen zag (zie foto 1), heb ik besloten mijn buurman toch zijn zin te geven en de bomen weg te laten halen. Nou ja, op een na dan. Dus nu op zoek naar betaalbare ronde palen.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die blauwe! kleur heel mooi en over kleuren gesproken kijk maar eens naar de films van Krzysztof Kieslowski>>>>rood/blauw en wit, ronde palen, die zijn er volop maar wel met beperkte levensduur.

    gr v K

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die films ken ik! Heel bijzonder. Die blauwe kleur van die foto heb ik trouwens wel een beetje bewerkt...

    BeantwoordenVerwijderen