vrijdag 27 februari 2009




















Je hebt van die dagen dat je met een onbestemd raar gevoel wakker wordt. Een restje hoofdpijn, de herinnering aan een rare droom? Je kunt eigenlijk niet bedenken wat er mis is, en je weet dus ook niet wat je moet doen om je stemming weer op peil te brengen. Alles blauw-blauw laten werkt averechts. Wat wel werkt, is het euvel op homeopathische wijze trachten te verhelpen, dus 'kwaad' met gedoseerd 'kwaad' bestrijden.
Het helpt mij bijna altijd als ik een vervelend karweitje aanpak, bijvoorbeeld opruimen of achterstallige admininstratie doen: daarna heb ik in ieder geval een tevreden gevoel dat ik dat klusje weer heb geklaard.
En heel vaak drijft het gevoel weer net zo snel over als een regenbui....
afbeeldingen: 1) Night Scene Thumbss 2) Blue Flower James Welling

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar! Voor mij is het sporten echt nog steeds een uitkomst, dat doet elk negatief en onbestemd gevoel voor mij teniet.
    Juist als ik me slecht over mezelf voel kan ik die frustratie omzetten in iets positiefs en contructiefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben dus dezelfde ervaring opgedaan. Iets voor een alternatieve therapie?

    BeantwoordenVerwijderen