maandag 2 januari 2017

Van Blogger naar Wordpress??


Ik overweeg al een tijdje om met een nieuwe website te beginnen. 
Met handgemaakte boeken, foto-en kunstcollages, etcetera.
Maar ik blijf hangen in het zoeken naar de mooiste sjabloon,
een originele naam, en een snelle manier om mijn foto's vanaf 
tablet of smartfoon te plaatsen. Ben een beetje zat van digitale 
art journals, Etsy winkeltjes en volle Pinterest borden.
Een paar jaar geleden ben ik gestart met een 'cultureel' dagboek,
waarin ik mooie plaatjes en interessante artikelen uit 
tijdschriften, folders en oude boeken plakte. 
Veel leuker, het echte werk. Ik start nu met een tussenvorm: 
eerst maak ik een collage of een boek,
dan een (goede) foto, en die plaats ik dan. 
Maar binnenkort niet meer bij Blogger of Tumblr,
maar vermoedelijk bij Wordpress.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten