maandag 1 augustus 2011

Agenda 2012







Hoewel het nog zomer 2011 en min of meer vakantie is, heb ik al meerdere afspraken voor 2012. Eigenlijk moet ik nu al een nieuwe agenda aanschaffen, maar dat is me wat te vroeg. Ik wil er altijd een met een spiraal rug en mooie plaatjes, maar 'pas' in oktober is er wat keus. Toch lijkt een kalenderjaar veel korter, als je nu al een afspraak voor een jaar later in je agenda moet zetten.
Toen ik op internet naar posters voor/over 2012 zocht, vond ik er verschillende. Afgezien van de Olympische zomerspelen in London schijnt volgend jaar ook het einde van  de wereld weer op de agenda te staan. En de herdenking van 100 jaar Titanic. We zullen zien.....

1 opmerking:

  1. Hallo Klary, een suggestie van mijn kant: ontwerp je eigen agenda (via internet>>even googlen) met jouw mooie en kleurrijke foto's.
    Je hoeft dan niet tot oktober te wachten en het is heel leuk om zoiets te doen.
    Voor de vakantie>>> een mooi boek>>> "Over Mozart gesproken" van Wenneke Savenije.

    gr. v. Kees

    BeantwoordenVerwijderen